понедельник, 20 марта 2017 г.

Шановні студенти груп 3 -АФ, АШ, БШ! 
    З 20 по 25 березня ми навчаємося за дистанційною формою. Вам необхідно виконати завдання за темою: "Методика навчання основним елементам екзерсису"
Відповіді надіслати на електронну адресу для перевірки 23.03.2017. Обов'язково!!!!
Електронна адреса: vladslipeckiy64@gmail.com, або коментар на блозі.
Після перевірки Вам буде повідомлено про отриману оцінку.

Група3 - АД виконує завдання за темою: "Класифікація навчальних занять та засоби хореографії".
Відповіді надіслати на електронну адресу для перевірки 23.03.2017. Обов'язково!!!!
Електронна адреса: vladslipeckiy64@gmail.com, або коментар на блозі.
Після перевірки Вам буде повідомлено про отриману оцінку..

2 комментария:

  1. "Класифікація навчальних занять та засоби хореографії".
    Залежно від педагогічних завдань уроки хореографії можна класифікувати:
    Навчальний
    Тренувальний
    Контрольний
    Розминковий
    Показовий
    Розглянемо більш детально кожен з них.
    Навчальний урок. Основне завдання даного виду уроку - освоєння окремих елементів і сполук. Одночасно з цим вирішуються завдання фізичного розвитку, виховання музикальності, виразності.
    Навчальний урок притаманний переважно підготовчого періоду тренування. Характерними особливостями його є використання роздільного методу проведення вправ з багаторазовим повторенням їх і розчленуванням сполук на окремі компоненти, виконання низки підготовчих вправ, що підводять до "генеральному" руху.
    У багаторічній підготовці даний вид уроку знаходить найбільше застосування на етапах початкової, спеціальної та поглиблено-спеціальної підготовки при освоєнні нових композицій.
    Тренувальний урок. Головне завдання цього виду уроку - підготовка організму до майбутньої роботи, а також збереження досягнутого рівня спортивної майстерності. Такий урок можна застосовувати замість вільних вправ або як окремий вид тренувального заняття. В останньому випадку підбір і дозування вправ спрямовані на вирішення завдань спеціально-рухової підготовки, вдосконалення виразності, музикальності, пластики рухів.
    У порівнянні з повчальним уроком тренувальний є більш вузько, насичується елементами обов'язкової і довільної програми, скорочується за часом за рахунок зменшення кількості вправ, проведення їх серійно-потоковим методом.
    Контрольний урок. Завдання цього уроку - підведення підсумків освоєння чергового розділу хореографічної підготовки. Наприклад, після освоєння елементів класичного танцю провести "відкритий урок", виставляючи оцінку (за п'ятибальною системою) кожному студентові чи спортсмену. Можливе проведення контрольного уроку у вигляді прийому нормативів, включаючи елементи хореографії в тести з технічної підготовка (наприклад, виконання перекидного стрибка, стрибка кроком, повороту на 360 ° в рівновагу). Оцінюється вправу з урахуванням вимог і сбавок, зазначених в правилах змагань зі спортивної та художньої гімнастики, з акробатики, спортивної аеробіки.
    Розминковий урок. У період безпосередньої підготовки до змагань рекомендується виконувати стабільний комплекс вправ, мета якого - розігрів організму і зняття зайвої психологічної напруженості (збудження або, навпаки, загальмованості)! Цьому сприяють звичні, індивідуально підібрані вправи, які в міру засвоєння студенти або спортсмени виконують самостійно (індивідуальна розминка).
    Показовий урок. З зростанням популярності видовищних видів гімнастики великою кількістю показових виступів з'явилася необхідність у показовому уроці, де зазвичай бере участь груп; спортсменів у вигляді шоу-програми. У такому уроці немає необхідності витримувати "фізіологічну криву", адже гімнастки виходять на поміст, виконавши звичайну індивідуальну, змагальну розминку! Головне тут - це видовище, яка буде визначатися оригінальністю підібраних вправ, зміною темпу, характеру рухів! узгодженістю роботи і високим індивідуальною майстерністю учасників.

    ОтветитьУдалить
  2. ЗАСОБИ ХОРЕОГРАФІЇ

    Для досягнення високих показників у змаганнях чимале значення має рівень рухової підготовки спортсменів, якого можна досягти, використовуючи всі засоби хореографії.

    Основний зміст складають рухи класичного, народного і сучасного бального танцю. В самостійну групу виділені пластичні рухи, вільні від канонів класичного танцю.

    Важливе значення має ритміка, яка вчить вмінню узгоджувати свої рухи з музикою.

    Наступна група засобів - це пантоміма, яка є невід'ємною частиною виховання виразності рухів.

    І, нарешті, специфічні групи рухів, такі, як акробатичні, полуакробатіческіе, елементи спортивно-гімнастичного стилю, що включають побудови, перебудування, прикладні і загальнорозвиваючі вправи.

    Вправи класичного танцю можуть виконуватися у опори, на середині залу, на гімнастичному колоді:

    • У опори - обличчям або боком до опори.

    • На середині рухи виконуються на місці, в полповорота, з просуванням зі зміною місць в шеренгах, по діагоналі, по колу.

    • При виконанні хореографічних вправ на гімнастичному колоді застосовуються як положення поздовжньо, так і впоперек.

    Ефективність впливу елементів класичного танцю залежить від правильної техніки виконання, яку можна досягти, застосовуючи підводять вправи і контролюючи роботу необхідних груп м'язів. Підготовчі вправи - основний засіб хореографічної підготовки на етапах початкової підготовки.

    ОтветитьУдалить